У наші дні дуже популярний онлайн шопінг спідньої білизни. Це явище має безліч причин. Для початку такий спосіб купити товари вкрай зручний. Ви вибираєте все в інтернет-магазині та не витрачаєте час на поїздки чи сили на доставку продукції. Також це дозволяє значно розширити географічні рамки: ви можете жити у невеликому селі та отримувати нижню білизну для жінок зі столиці та інших великих міст. Зрештою, за нинішніх українських умов це ще й досить безпечно.
Однак не все так просто. Чим популярніше якесь явище, тим більше шахраїв воно приваблює. І онлайн торгівля не є винятком. Щоб у посилці опинилися саме жіночі труси або інший замовлений товар, а не м’ятий папір, необхідно з обережністю вибирати онлайн-майданчик.
Ми розповімо на що звернути увагу, а купити спідню жіночу білизну гуртом недорого завжди можна через інтернет-магазин «Індена» — https://indena.com.ua/ua/.
ТОП тривожних ознак обману від інтернет-магазинів нижньої білизни для жінок
Існує кілька ознак, які є сигнальними прапорами і ніби натякають, що справа може бути нечистою. Серед них є, як такі, які безпосередньо пов’язані саме з торгівлею жіночою білизною, так і універсальні для всіх груп товарів.
Отже, приводом для підозр може бути такі ознаки:
- інтернет-магазин спідньої білизни для жінок є однією гламурною сторінкою з масою позитивних відгуків, красивими фотографіями та зворотним відліком до кінця акційної пропозиції (ви майже напевно отримаєте своє замовлення, ось тільки співвідношення ціна/якість виявиться не дуже: сумка буде умовно «шкіряною», а жіночі труси – замалими);
- компанія працює тільки за великою чи навіть стовідсотковою передоплатою;
- видалення всіх негативних коментарів та відгуків (якщо довго вивчати сайт, це цілком реально помітити);
- агресивний маркетинг (ви замовили щось одне, але в процесі зворотного зв’язку вас дуже наполегливо переконують змінити рішення на користь дорожчого продукту. В результаті у побутової техніки виявиться американська вилка, а «шовкова» нижня білизна буде з другосортного поліестру).
Також є ряд ознак, які не обов’язково означають, що вас хочуть обдурити, але не покращують репутацію постачальника. Наприклад, відсутність зворотного зв’язку, украй повільний збір замовлення або відсутність реакції на скріншот, який підтверджує передоплату.